39+3 üm ama herhangi bir Doğum belirtisi yok sancı yok kanala da İnmemiş.doktor bir hafta daha bekleyelim gelmezse 41 olduğunda suni sancı vereceğiz dedi.bu suni sancı süreci nasıldır ? Çok ağrı çeker miyim hiç belirtisi açılması olmayan çok mu ağrı çeker muhtemelen doğurmayacağım hiç doğuracak gibi değilim de ☹️🥺🥺🥺