Mucizeveannesi yaşanılan süreç ikiz olmasından kaynaklı elbette tekil gebeliğe göre meşakkatli ama çok kutsal , bunu unutmadığın sürece süreci ilerletebilirsin,başka türlüsü mümkün olmaz. İkili testte yaptırdım usg de belirli şeylere bakıldı ,ense kalınlığı ve burun kemiği gibi. Kanda verdim tabi, sıkıntı çıkmadı ama sırf formalite icabı. Çünkü ikizlerde kan değerleri çok anlamlı olmuyor tarama testlerinde . Verilerin hangi bebeğe ait olması açısından. iyi bir doktor seçimi yaptıysanız her kontrolde ayrıntılı usg gibi bebeklerin tüm organlarını inceliyor. Süreç bu şekilde olduğu için genetik testi yada diğer taramalardan hiç konuşmadık üçlüyede gerek duymadık. 20 li haftamda bir profesöre ayrıntılı usg yaptırdım çok şükür herşey yolundaydı.şöyle bir durum var, eğer ikili testte ,rutinlerdeki usglerde yada ayrıntılıda sıkıntı çıksaydı yapılması gereken herhangi bir üst tetkik için hayır demezdim. Bebeklerime zarar vermeyecek şekilde. Gebeliği sonlandırmak maksadıyla değil ancak neyin beni beklediğini bilmek acısından tecrübe kazanmak adına. Şeker yüklemede yaptırmadım. Kanda bakılan tüm kan şekeri değerlerim normal hatta düşüge daha yakındı. Bebeklerin gelişimi, suları ve benim kilo alışımda çok anormal olmadığı için şeker yüklemede yaptırmadım. Bu da tabiki tercih meselesi kesinlikle etkilemek amaçlı yazmıyorum bunu. Bu arada umarım mükemmel bir gebelik geçirirsin. İkiz olmak aslında tam anlamıyla sıkıntılı gebelik olacak demek değil, tekil olupta sıkıntı yaşayanlarda var muhakkak 😉