Yagmur331 canim nst de sancim cikiyodu ama ben hissetmiyodum kendi sancım varla yok arası birseydi yani benide cok korkutmuslardi suni sanci cok zor falan diye suni sancıyı taktilar ve cok az az veriyolar birden sana sanciyı yükleyipte kendini birden sancınin ortasinda bulmuyosun normal yalanci sancilar gibi yavas yavas gelip gidiyo en son dogum yaklastikca sıklaşıyo kendi sancinla arasinda nasil bi fark var bilmiyoruma ama cokta bi fark oldugunu dusunmuyorum zaten en son dogum cok yaklastigi zaman sancılar biraz zorluyo birazda sana bağlı tabi korkma streste yapma bol bol dua et Rabbim kolay dogumlar nasip etsin insAllah doktorum bana yine suni sanci dese korkmam gozumde cok cok buyutmem yani öyle diyebilirim icini ferah tut insanın en büyük cesareti kendidir cok kolay atlat insAllah 🤲🤲🥰