Mltmkadir ben de 12 gün önce sezaryen oldum ilk gün sütüm gelmedi ama bebek emmeye çalıştıkça geldi hastane bana süt çayı, süt damlası getirdi hemen onları kullandırdılar hala devam ediyorum, bebek içinde küçük doğduğu için aptamil prematil verdiler düşük kilolu bebekler içinmiş hastanede doymadığını düşündüğüm zamanlar gelip şırınga ile beslediler biberon vermeyin zorda kalmadıkça dedi, süt içinde mutlaka kuru incir tüket yanına al aynı zamanda günkurusu kayısısı ile incirin hoşafınıda yapıp içebilirsin annemler öyle yaptı hem sütüme hem tuvalet gaz vs. İyi geldi