Aysu_92 Bütün hamile arkadaşlarımın doktorları farklı haftalarda omg 3 içerikli multivitamine başlatmış 5. Hafta Hafta sizinkiler kaç arkadaşlar? Ben 9. Haftamdayım folik asit devam dedi doktor sadece.
belisslinaa Aysu_92 12. Haftaya kadar folik Asite devam ettim daha sonra onu bıraktım öyle d3 ve balık yağına başladım bu kadar
melzey Aysu_92 ben 13-14 e kadar sanırım folik devam ettim. Sonra multivitamşn ve Demir verdi doktorum. Şuan 25 teyim hala Demir b12 ve omega kullanıyorum.
Devramber Aysu_92 12. haftaya kadar folik asit kullandım. Şimdi multivitamin ve demir takviyesi başlandı.
midekoruyucu Aysu_92 12. Haftaya kadar sadece folik asit kullandım, sonrasında kan ilacı, multivitamin, d3 ve artık midemin bulantısından balık yiyemediğimden omegaya başladım
serenty_123 10+4 te vitamine başladık ocean mumyy şimdi 17 haftalık olduk d3 vitamini kan hapı ve ek olarak ağrılar olursa magnezyum başlarsın diye yazdı doktorum ama henüz magnezyum a baslamadim
Cicilibicili Aysu_92 12. Haftaya kadar sadece folik asit yeterli oluyor. 12. Hafta sonrası vitamin başlatılıyor genelde
Mls123456 Orzax ocean ürünlerini kullanmanizi tavsiye ederim içeriği temiz ve helal marka doktorunuza danışın tabiki… ocean mummy ve ocean d3 10000lik sprey d vitamini
Baby-yase 13 haftaya kadar folik asit kullandım bende orzaxın folik asitini kullandım. Sonrasinda decavit, kalsiyum, magnezyum, demir, d3 damla başladım. Şu an 25. Haftadayim bu haftada yine orzaxın 1200 mglik balık yağına başladım.
Basakgul Aysu_92 Ben 4 ncü hafta itibariyle regenisse başladım canım bence başından itibaren kullanılmali depoların boşalmaması için.
Baby-yase Omega 3 , demir ve magnezyumu (kan değerleri önceliğinde tabikide) dogumdan 3 ay sonrasına kadar öneriyorlar..