Sudeeee herşeyi yiyorum bacım 😁 abartmadan tabi 😁 zaten 12. Haftaya kadar hiç bişey yiyemedim şimdi kendi yaptığım leziz yemeklerin hepsini yiyorum çok şükür. İşkembe kelle paça kokoreç salam sucuk cips çikolata, her sabah kahvaltıda 1 ekmek gömüyorum mutlaka yağ ve reçel ikilisiyle yarım ekmek gidiyo 😂😂 21 haftalığız 2 kilo aldım o kadar yememe rağmen 😁 doktor da bebeğin gelişimi güzel ne yiyosan aynı devam et diyor 😅 kısacası canım ne isterse yiyorum. Zorla yediğim tek şey günde 3 ceviz, bi parça muz (fazlası kabız ediyor🙈) asidi alınmış maden suyu ve meyve çeşitleri.