Sjsjsjfjmejxodmjk Neler oluyor bakalım neler aldınız kilolar nasıl kaç hafta kaç günlük oldunuz sağlıkla gelsin bebişlerimiz RABBİMİZİN izniyle İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲❤️❤️❤️❤️🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Sjsjsjfjmejxodmjk Sjsjsjfjmejxodmjk biz 25 haftalık olduk 7,5 kilo almışım sağlıkla gelsin bebişlerimiz AMİN İNŞALLAH RABBİM AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲❤️❤️❤️🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Gamzey Sjsjsjfjmejxodmjk 23+1 haftalık gebeyim bende iyi gidiyor şükür sadece 2. Gebeliğim olduğundan sezeryan yerimde sızı oluyor bir şekilde idare ediyorum mecbur 😊
Arifcaninannesi Gamzey bnnde ikinci gebelik cnm özellikle ultraosndna bakıldığında sezaryen yerim çok agriyor
Alle_ Sjsjsjfjmejxodmjk 21+6 bende 2 kilo aldım hersey güzel gidiyo arada migren kansızlık olmasa süper ötesi olacak ama yine de cok şükür♥️
Sehribannnn Alle_ kan değerim düşük çıktı ne kullanıyorsunuz 😊 Ben ferrum kullanıyorum günde 1 tane idi 2 oldu ve pekmez tüket dedi ebe
Ecrinveannesi78 Sjsjsjfjmejxodmjk 22+4 olduk çok şükür. 2 kilo aldım sadece. Hazırlıklarına çoğu tamam ufak tefek eksiklerimiz kaldı. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşalh 💖
Neriman_enes37 25 haftalık olduk 62 kiloyla hamile kalmıştım salı günü kontrolüm vardı 70 kilo olmuşum oğlumun kilosuda 850 gr ☺️☺️