Merhaba güzel anneler ben 34+1 haftalık hamileyim ilk sezeryanım genel olarak oldu çok kötü bir deneyim değildi ama illaki ilk uyanırken bir ağrı ile uyanıyorsunuz ve ister istemez bu sizi biraz zorluyor bu sefer spinal veya epidural olmak istiyorum ama beni korkutan tek şey baş ağrısı bunu yaşayan anneler ağrılarınız kaç gün sürdü ve ne şiddetteydi anlatırmısınız lütfen 🙏