Merhaba,
10 Hafta dönemindeyiz. Çok şiddetli olmayan bel ağrım, ara ara karın ve kasık ağrım oluyo. Akıntım bu hafta daha da arttı ve rengi sanki açık yumurta sarısı gibi.. Korkuyorum zaten bebeğim en son ki kontrolde 3 gün geri idi. 10. Haftayı geçirmiş anne adayları ve ya içinde olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi?