Dilara0 IMG20210225120740.jpg image/jpeg(3.27MB) Keseden baya uzak kanama varmış pis kan galiba doktor bı sorun olmaz dedi sizde duydunuz mu hiç böyle birşey? Progestan ilacı verdi.
Oyku-kdgn Dilara0 benim de kanamam olduğu için vermişti doktor o ilacı 16. Haftaya kadar da devam etti ilacı ağızdan almayın yan etkileri çok oluyor ☺️
Dilara0 Oyku-kdgn Ben zaten hap yutamiyorm alttan kullanicam da hayatımda ilk defa fitil kullanmak inşallah becerebilirim