İkinci oğlumu doğum yaptığımda gerçekten çok kolay oldu . Şuan on yaşında küçük oğlum Allah’ım sanada kolaylıklar versin inşallah normal olabilecekken sakin sezetan mecbur olmazsa yapma bence mecburiyet ayrı tabiki. Kızım 30+5 şuan inşallah buda kolay olur normal olur inşallah.