Sbhky Hanımlar normal doğum sonrası smear testi yaptırdım sonucumda epitelyal hücre anormalliği ascus çıkmış nedir kanser mi ? Başına gelen bilgisi olan yardım lütfen ?
karpuzlusodaa Sbhky çok merak ettim bir iki makaleye baktım da hayır kanser değilmiş. Sadece düzensiz hücre demekmiş başka kanama sebeplerinden de olabilirmis. İçiniz rahat olsun