msyndmr ben 5+3 gunluk gebeyim hic bir belirtim yok gibi arada kasıklarim agriyor bide bugun yogun beyaz bi akintım oldu.bi onceki gebeligim bos gebelikti ondan oncede 2 kimyasal gebelik yasadim beb 3 hafta 4 gunlukken ogrendim ogun gmeen progestan coraspin ve igneye basladim cnm.