Merhabalar ilk defa yazıyorum bunu sormak için. Henüz bu muayeneyi olmamış anneleri korkutmak istemem ama ben bugün oldum ve inanılmaz ağrım oldu. Doktor bebeğin başının biraz geride olduğunu söyledi. Bende korkudan biraz kasıldım galiba onunda etkisi var . Doktorum 1 cm açıklık olduğunu normal doğurabileceğimi fakat biraz zorlanacağımı söyledi. Sizlerden tecrübeli olanlara özellikle sormak istiyorum böyle bi durumda sezeryana dönmek mantıklı mı çok dikişim olsun istemiyorum biraZda muayene gözümü korkuttu sanırım. Ama kendimi kastığım için de doktor tam anlamamış olabilir çatı kemiklerim dar değilmiş kaslarım darmış siz olsanız ne düşünürdünüZ. Bi de 1 cm açıklıktan sonra ne zaman doğum olur 38. Haftadayım?