Merhaba kızlar🥰 çatlak için bio-oil çatlak kremi kullanan memnun kalan var mı baya övülüyor çatlak yapmıyor gebelikte diye, ilk gebeliğimde çatladı göbeğim şimdi daha kötü olsun istemiyorum. Birde gebelikte kullanılması sakıncalı değildi dimi. Fikirlerinizi bekliyorummm🌞