Caglaokan76 Kızlar ben 15+2 hamileyim doktorum vinalac vermişti 10 haftadir kullanıyorum aynı zamanda multivitamin daha önce kullanan var mi aranızda 400 pg folik asit yazıyor fazla değil mi şüpheye düştüm ?
mucizem2222 Caglaokan76 Bende 23 haftalık hamileyim ilk günden beri kullanıyorum ki doktorum doğum yapana kadar kullanmam gerektiğini söyledi içinde folik asit dışında diğer vitaminlerde mevcut o yüzden aklın kalmasın mg fazla diye
Caglaokan76 mucizem2222 çok teşekkürler bu gittiğimde tekrar sorayım da insan her şeyden korkuyor bebeğine bir şey olacak 🙏😊