Ozlemete Kızlar merhabaa 31+5 günlük hamileyim ve miyopum doğumda bebeğimi görmek, hemşireleri seçebilmek ve tabi ki uzağı, ameliyathaneyi net görebilmek için lens ile girmek istiyorum doğuma ama sakıncası var mıdır diye de merak ediyorumm
pptya01 Ozlemete ben ilk doğumumda lensle girdim hep lens takıyordum normal doğurdum farketmediler ki zaten şuan günlük hayatta lens kullanamıyorum gözüm yanıyo kızarıyo çok kuru hamileliktenmiş gözlük takıyorum ama nasipse lens takcam yanıma da koydum olmazsa hastanede takarım diye. Gözlük sevmiyorum ben de miyobum
yesilkahve Yasak mıymış lens 😳 hiç bilmiyordum ben günlük hayatta da lens takıyorum o olmadan göremem ki 😄 neden yasakmış peki
Ozlemete ece_2206 peki normal mi yaptınız dogumunuzu? Ya gerçekten ben de aynada bile zor görüyorum kendimi😃 lens veya gözlüksüz yaşayamıyorum ama gözlükle de rahat olunmaz
Ozlemete pptya01 evet normalde 1 hafta cikarmadigim zamanlar oluyor sıkıntı yaşamıyordum ama artık öyle değil kuruyor 1-2 günde hemen gözlük kullanıyorum o yüzden ama ben de doğuma lens ile gitmeyi düşünüyorum solüsyon ve kutusu ile tabi ki çantada mutlaka bulunmalı
ayminaninannesi Zaten sezeryan olucam belden aşağısı uyuşuyor bebegimi gormek için lens takaym hocam ben aynada kendimi zor görüyorum derim artık 🤣bu postu göresiye kadar hiç aklıma gelmemişti güzel fikir ben hem gözlük hem lens kullanıyorum en güzeli lensle girmek doktor beye artık yalvaricaz😁🤣
Ozlemete ayminaninannesi evet canım şu zamanlarda kuruma sorunu yaşadığım için tecrübeli annelere danışmak istedim zaten ağrı sancı çekerken bide gözde problem yaşamayayim😅 ilk doğumum olacak 🤷🏼♀️
pptya01 Ozlemete benim günlük çıkartmam gereken lensler ama her zaman ilk işim lens takmak olurdu şuan takamıyorum aylar oldu canım çıkıyo gözüm anında kıpkırmızı oluyo yine de takmayı denicem
biranneikikedi Valla lütfen kabul etsinler ben de göremem, hatta kordonu keserken gösteriyorlar ya boşuna gösterme göremiyorum derim 😂😂😂