Xsxs ben 25 günde bir regl oluyorum, ben de 1 mart diye tahmin ediyorum. Bir sürü de sağlık problemim vardı bu ay ancak düzene girdi ben de biraz umutluyum bir de yumurtlama dönemimde ilk defa kanama oldu bu da kafamı çok karıştırdı. Ne kadar zamandır bebek istiyorsunuz, hsg çekildiğinizde bir sorun çıktı mı acaba?