Karadeniz61 Kızlar 29haftalığım gecelik ve pijamamı alacağım, ancak son ayda karın daha çok büyüyebilir bedenimi neye göre almalıyım. Karnım var hamilelik öncesi pijama altlarım oluyor, üzerimede bol tşörtler giyiniyorum şuan
zerdali__ Karadeniz61 30 lu haftalara girince alin isterseniz,kilo aliminiza bagli biraz.Bende 34 haftaligim gecen hafta aldim 64 kiloyla bir takim L aldim pijamayla ilgili.Bir takim 38vbeden aldim cunki zaten bol kesimmis,bugunu almaya gerek yok dedim.ikiside baya guzel oldu
Merve_kucuk Karadeniz61 Lohusa pijaması geniş zaten kendi bedeninizi yada 1 beden büyüğünü alın derim🙂 Ben kendi bedenimi almıştım lohusahamile.com’dan rahatta ettim🤗
1Anne2Bebek1Kopek Karadeniz61 normal bedenn neyse onu al canm cnku onlar ayaklamali oluyo zaten bel kismi ve lastikli ve zaten yapi olarak salak oluyolar. Ilk gebeligim de 13 kilo. Almstm s giyiyodum s aldm iyiki de s aldm 😊
Karadeniz61 zerdali__ bende şuan 62kgyum, kilo olayından dolayı cesaret edemedim, indirimleri de kaçırmak istemiyorum kaldım arada😁
Gamzela123 https://hizliresim.com/ZZzKOQ Dün sipariş verdim lohusaavm diye insta Bana boyle bir beden tablosu gönderdi ona göre aldım
Gamzela123 Karadeniz61 [url=https://hizliresim.com/ZZzKOQ][img]https://i.hizliresim.com/ZZzKOQ.jpg[/img][/url] 27+4 düz
Karadeniz61 Gamzela123 Merve_kucuk ozaman beğendiğimi ben indirimden şimdiden alayım kesimleride ona göre sonuçta☺️ Teşekkür ederim😘
eomeoni Hanımlar benim de bir sorum var^^ normal doğum olduğunu düşünürsek alt pijamamız pantolon seklinde mi olmalı etek şeklinde mi Hangisi daha kullanışlı olur dersiniz Doğum sonrası alttan muayene yapılıyor mu bilginiz var mı
Merve_kucuk eomeoni Evet bende kanama kontrolü yaptılar 🙂 Elbise şeklinde pijamami giymiştim doğumdan çıktıktan sonra. Taburcu olurkende altlı üstlü pijama takımımı giymiştim 😌 Elbise gibi olanı modanisa'dan almıştım
Nisanurunannesi3850 70 kilo oldm hamilelikte S beden aldm boldu baya esneme payida oldugu icin deneyip alsanz daha iyi olr bnce🤗
Nisanurunannesi3850 Karadeniz61 aynen ben dogumdan sonraki sürecte normal hayattada giyerim dye cok buyuk beden almak istemedm bikere giyip kaldirip atmak istemedm acikcasi🤗bol oldugu icin gayet rahat oluyor