Nazmel benim c677t’de homozigot var. Kaç doktora gittiysem hepsi düşüğe sebep olmaz dedi ancak benim gibi 2.trimesterda düşük yapan insanlarda genelde bu c677t’de pıhtılaşma olduğuna denk geldim. Önemli olan faktör genleri diyor doktorlar ama yine de tedbiren kan sulandırıcı kullandırıyorlar.