Ebru555 Beyzabuglem evet canm suyu az dıye 38 de alcakdı dun baktı hersey cok guzel 8 inde alalım dedi
Annesinin_Busesi Gkcgkc canım bana ertesi günde alabiliriz dedi 39+0 itibariyle yani. Bana pazartesi uygundu ben tercih ettim 1 mart vaktimiz az kaldı.