Ben kızımda 2-3 dikiş olmuştu doğumda . Doğumdan 1 hafta sonra doktor muaneye çağırdı alttan muane edecek sandım ama sadece ultrasyon ile karnıma baktı içerde kan falan varmı bir şey var mı diye alttan bakmadı . Zaten dikişler de 10 güne tamamen düşmüştü . Hergün pansuman yaptım baticon gazlıbez ile .