denizkizim Nazmiyekndmr 20ye kadar ben de hiç almamıştım 20den 27ye 5 kilo aldım. nasılsa almıyorum diyip pek dikkat etmemiştim. siz de benim gibi yapmayın😄
Nazmiyekndmr Gamze2172 ya o haftalarda normal diyorlar ben hiç takmadım o zaman ama şimdi telaşlanıyorum
mercimekkoftesi1 19 haftalığım bende hiç kilo almadım, ben kilo almayınca bebeğim de mi beslenemiyor acaba diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. Haftaya kontrolüm var durumuna bakıcaz bakalım
korkmazkubra mercimekkoftesi1 bende kilo verdikçe korkmuştum ama korkulacak birşey yokmuş benim bebişin kilosu ileri çıktı gittiğin haftaya göre çok şükür 🌸
ikiponcik_annesi Haftamdayım 7 kilo aldm bu ara yürüyüşlerle biraz frenlemeye çalışıyorum yoksa düşünemiyorum 🙈😬
Smyy00 Nazmiyekndmr bende o haftalarda sonra almaya başladım sonradan çok alınıyor en başlarda 3,4 kilo vermiştim hatta
Dilek-Can Nazmiyekndmr çünkü daha erken kilo almak için bende kilo almamıştım taa kii 6.ayıma girmeden 😀