Beni hatırlayınınız vardır. 22 şubatta doğum yapacağım ama genel anestezi mi spinal anestezi mi diye karar verememiştim ? Sizlere danışmıştım. ☺️ Evet cici anneler 22 si sabahında hastaneye yatış yaptık . Sonda takıldı ilk. Allah var canım acıdı biraz. Sonra damar yolu falan açıldı. Sonra yarım saat kadar nst bağlandım. Sonra üstümü falan getirdiler tabi. Kısa kısa Özet geçiyorum. Sizde bayılmayın okumaktan bende sıkılmayayım 😂😂 sonra sedyeyle aldılar ameliyata falan çıkıcam. Eşim beni baya güle oynaya gönderdi. Ama velhasıl herşey orda başladı bende. Ameliyat hanede bi kaç tansiyon ateş derken beni doğrulttular iki elini dizine koy dediler. Ben başladım yapamıyorum diyip ağlamaya. Anestezi doktoru da doğum doktoruna hazır değil hasta deyip genele geçtiler. gözümü bi açtım odamdayım. 😂😁 ama bir yapamıyorum diyip salya sümük ağladım ki 😁 sözde spinale karar vermiştim 🙄 şimdi bende oğlumda çok iyiyiz. Ben korktum derken stres yaptım bi an . Panikledim . Yapamadım. Ama sizler nasıl istiyorsanız herşey gönlünüzce olsun. Herkesin bebeği sağlıkla huzurla gelsin. Bu arada tüm hamilelere dua ettim. Olmak isteyenlere de ayrı ettim 🙏🏽 Sizde edersiniz. Hepiniz Allah’a emanet olun bebişleriniz gelince öpün Onları yerime 🍀♥️🧿