Arzucelik Merhaba arkadarslar bugun transferimin 7.ci günü sabah erken gebelik testi yaptim negativ cikti cok üzüldüm böyle olupda sonra kanda pozitiv cikan oldumu pazarteside kan verecegim
mercimeginanne Arzucelik keşke direk kan verseydin cnm imkanın varsa git ver bnm 8. gün kanda çıkmıştı
sosi5 Arzucelik canim transferi bilmem ama gebeliğin ilk kanda çıkmadı sonra 10 gün bekledim idrarda çıktı çoğul gebeliğim ve bazen böyle durumlar olabilir umutlandırdı istemem ama bi kan ver bi iki gün sonra kuzun rabbim insallah sizlere de nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
Busra34ybg Arzucelik bence kan ver idrarda net sonuç için çok erken kanda bile değerin düşük çıkabilir ben 10. Günde bile kanda 200 değer gördüm 3 gün sonra 700 olmustu hayırlısıyla pozitif sonuç alırsın inşallah ❤️
ayse3451 mercimeginanne evde idrarla test yapmışmıydınız peki. Benim bugün 6. Günüm idrarda negatif. dün yaptığımda silik görmüştüm. Siz idrarla denediniz mi. Ve dün yani 5. Gün kandada baktırdım 1.20 çıktı yani negatif
Papatyalar01 Arzucelik benim ikinci denemem ve benim de dün 7. Günümdü idrar testi yaptım birşey çıkmadı. Pazartesi kan vericem nasıp bakalım. İnşallah sende bende tüm isteyenler pozitifi görürüz . Rabbim yardımcımız olsun 🤲🤲
Arzucelik Papatyalar01 inshallah ayni anda güzel haberler aliriz bende pazartesi gidecem sonucu yazarsan sevinirim belirtilerin vln varmi benim adet olcakmisim gibi karnim agriyo ara ara gögüsleri saymiyom onlar hep hasas zaten
Papatyalar01 Arzucelik inşallah canım yazarım tabi Benim bel ağrım var arada sol bacağım kasılıyor gibi birşey oluyordu şuan iyim ama bel ağrım sıkça oluyor
Hatice9620 Arzucelik bende 7.gün test yaptım negatif çıktı ertesi gün bidaha yaptm hafif çizgi vardı Bi tane daha yaptım aynı gün yine silik çizgi vardı 10.g0n kan verdim çok şükür çıktı yani diyeceğim çok erken daha
Hatice9620 Arzucelik canım sen umudunu kaybedersen zaten olmaz ki sen olucak de karnını sev seni bırakmaz miniğim inşallah 🙏🙏
ayse3451 Gunes16 benim 5. Gün embriyosu. Dün 5. Günümdü idrarda çok çok silik gördüm kan verdim 1.20 çıktı. Bugün 6. Gün ve idrsrda hiç çizgi çıkmadı neden olur bu