prensesim35 Mrb kızlar 12 gün önce normal doğum yaptım size sorum dikişler açılsa acı olur mu bnm dikişlerim acımıyor hiç sanki yokmuş gibi bnde rahat hareket ediyorum ama açılır da farkedemem diye korkuyorum bilgisi olan yazabilir mi
Kardelen_12 prensesim35 benim de hiç acım yoktu dikiş yoktu gibi bende doğumdan bir gün sonra gezmeye gittim rahat rahat hareket ettim birşey olmadı açılma v.s birşey olacağını sanmıyorum ama yine de dikkat edin Allah uzun ömürler versin inşallah bebeğinize
Seda-34 prensesim35 henüz kendim tecrübe etmedim ama kardeşim geçen sene doğum yaptı dikişlerinde patlama olmuştu hemen kan gelmişti. Açılma filan olsa kanamanız olur diye düşünüyorum
Busbus58 prensesim35 ay sen doğurdun hemiii ne güzel gözünaydın olsun 🥰🥰 banada son 10 gün kaldı😯🤷♀️
Cicilibicili prensesim35 doğum sonrası bi hafta sonra beni kontrole çağırmıştı doktorum canım. Sen de bi gitmen lazım. Ben de normal doğum yaptım dikişlerim vardı. 3 gün sonrasında bende de hissiyat geçmişti ama mutlaka bi kontrol etsin.
Melissdefne Ay ne güzel ben dikişlerden kıçımın üstüne oturamamıştım çok sanslısın. Açılsa tabiki acı olur.
prensesim35 Melissdefne ilk doğumumda bnmde dikişlerim kötüydü 20 gün robot gibi uzanıyordum kalkamıyordum ilk zor oluyor diyorlar
prensesim35 Kardelen_12 tşk ederim Allah razı olsun dikişlerden de bişi anlamıyorum sanki yan yana iki kesi atılmış dikişler ayrı
prensesim35 Cicilibicili beni de çağırdı doktorum canım ama oğlum 20 aylık eşim evde değil hastane uzak gidemedim sağlıkocağında bakarlar mi acaba kızımın kontrolü var pazartesi sağlıkocağı çok yakın
balbocegimm prensesim35 cnm estetik dikis atildigiicin 1haftaya düşüyor seninkilerde düşmüştür büyük ihtimal
prensesim35 balbocegimm ilk doğumumda çok kötüydü 1 ay sürdü düşmesi ama dediğin gibi bu sanki düştü bi tanesi ama yan yana iki kesi atılmış gibi ve ikisinin arasında boşluk var gibi ama ne acı ne kan bişi hissetmedim dikişlerinde düğümleri görünüyor açılmamış gibi ama bilemedim yine
prensesim35 balbocegimm çok şükür ağrım abartılacak derecede değil iki çocukla her işimi yapıyorum tek başıma