Selinaymurat Erken doğum riskim var ama bakalım normalde bebeğim beklerse Nisanın 10 ile 15 arası gelmesi bekleniliyor sizin kaçıncı haftanız nasıl gidiyor hamileliğiniz?
Busra34ybg Selinaymurat 32+6 heyecanla bekliyorum çok hareketli hiç durmuyor valla bende bian önce hayırlısıyla doğursam diye gün sayıyorum rabbim yardımcımız olsun sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah ❤️
Bsmlh Selinaymurat erken dogum riskim aşırı yüksek dayanırsa 29 nisan olması gereken 10 Mayıs sezeryan dı ama 28 deyız risk cok
Eddii Selinaymurat 34 olduk sezaryen istiyorum. Nisan 1-2 sine denk gelicek allah nasip ederse🐣 heyecan hat safhada🥰 ayakta çok kalınca bel ağrısı yaşıyorum biraz. Onun dışında iyiyiz çok şükür🙏
Selinaymurat Busra34ybg Amin inşallah Rabbim yardımcınız olsun çokça dinlenin kendinizi iyi hissetmeye çalışın öyle bu aralar iyice ağrıları aşağılarda hissediyorum bende mesela baya baskı gibi
Asya29_aslnyrk Gkdmrtfnk ben 29+2 doktorum 23 nisan dedi kafam karıştı yani aramızda 2 3 hafta var yaklaşık
Kubra50 Bende 31 haftalık hamileyim Doğum nisanda inşallahhhhh sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim bizlere 🥰🥰
Selinaymurat Kubra50 Amin inşallah sizede Rabbim kolay bir avazda doğum nasip etsin inşallah bebeğinizi sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
Selinaymurat Bsmlh ayyy Allah yardımcınız olsun inşallah gününde doğar diye dua ediyorum riskiniz sizin ne aceba Allah yardımcınız olsun
Sema05 Bsmlh cnm bişey Dicem dhaa ocnede demiştim senle benjm sorunum aynı direnç var su sınırda. Serklaj da var 29+3 bnim. Ben herseyini aldım. Sen ne durumdasin bu piskoliji bizi mahvediyor ama yine de aldık yanj
Y-S-S-Kra10- Biz de 32+6 olduk fakat bizim oğlan aceleci sanırım kafasını kanala azcıkın yerleştirmiş risk var hep yatıp dinleniyorum. Rahim uzunluğu da 26 mm dedi doğum iznine çıkardı doktor😢
Selinaymurat Y-S-S-Kra10- neredeyse ben gibi bana da 2 hafta önce 27 mm yat çokça dinlen demişti Allah hepimizin yardımcısı olsun sizinde kolay bir avazda doğum nasip etsin Rabbim
Birrannee 32+3 teyiz hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah hepimizde 🙏 bebişlerinizin kilosu ne durumda kızlar
Selinaymurat Birrannee Amin inşallah sağolun sizinde bebeğiniz sağlıklı huzurlu mutlu günlerde doğsun inşallah yarın kontrolüm var öğrenicem inşallah
Selinaymurat Kucukkedi Aynı zamandayız öyle ağrılar hat safhada bazen dayanılmıycak gibi de oluyor yani Allah yardımcınız olsun sizinde şifanızı versin inşallah
Selinaymurat Eddii Allah yardımcınız olsun inşallah son 1 ay kalmış hazırlıklarla geçer o da inşallah
160620 Selinaymurat 31+3 olduk biz de🤎 Çok şükür güzel gidiyor ama bu haftalarda inanılmaz yorgunluk yaşamaya başladım. Tüm gün yatıp uyuyasım var😅
Hypatia 160620 31+4 olduk biz de🥰 aynen,bi haftadır fena bi halsizlik uyku hali var,napacam böyle bilemedim.aetık hazırlıkları tamamlamak üzereyim,iyice heyecan bastı🥰🥰
Selinaymurat 160620 öyle oluyor evet Rabbim şifanızı versin zor ama sabredip dayanıcaz bebeklerimiz için kolaylık versin Allah sizede
Oms 31+0 olduk hayirlisiyla bekliyoruz simdilik sknti yok ama cimcime dönmemis 😅 insallah döner de normal dogum olur ☺️ 30.4 normalde ama doktor bu gününü doldurmaz diyo ☺️🤭
Selinaymurat Oms inşallah doldurur yani gününde gelir umarım ama tabiki hayırlısı sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Serrax Selinaymurat 33+6 yım normalde nisan annesiyim ama sezaryen olacağından mart annesi oluyorum sanırım😊 29 mart gibi oğluşa kavuşuyorum inşallah.
Selinaymurat Serrax olsun Allah sağsalim kucağınıza alırsın inşallah sezeryanı siz mi istediniz doktorunuz mu öyle uygun gördü
Bsmlh Selinaymurat allahım razı olsun sizden suyum 4 kadran 3 boz biri dolu oda 4,33 çok az bide direnç basladı kaçınılmaz dedi erken dogum ama ne kadar geç o kadar iyi tabi😔
Y-S-S-Kra10- Selinaymurat amin canım inşallah🙏🏼Korktum bende yatıp dinleniyorum ama yapılacak işlerde var azar azar yapıp yatıyorum ama ayaktayken ağrı baskı yapıyor sizde de oluyor mu öyle