dmlkrcck bende 5 haftalikken tedirgin olmustum hatta doktora böyle böyle diyolar dedim öyle bisey olurmu dedi yani niye tehlikeye atsin bi doktor bencede, kesen ultrasonda gozukmemisti alttan bakmam lazım dış gebelik olmasın dedi baktı alttan gördü mesele sonra 6 haftamda lekelenmem oldu acildede alttan bakilmisti mesele şükür bisey olmadi yani şuan 37 haftamdayım 2 kere bakildi yani