dmlkrcck Kızlar bugün hastaneye gittim Normalde hesaplarıma göre 5+5 haftalık Hamileyim son adetim ilk gününe göre Ultrasondan kese görünmedi doktor alttan ultrasyonla bakıcağını söyledi ama ben çok tedirgin oldum düşük yapma ihtimalini arttırmasından siz ne diyosunuz?
mavi2021 dmlkrcck benım ılk haftalarda bı hafta boyunca günde ıkı defa alttan muayene ettı bı sorun olmadı
Busra34ybg dmlkrcck hayır canım ben 2 kere baktırdım bisey olmadı öyle bi ihtimal olsa doktor göze alır mı bunu
Senemunlu dmlkrcck telas yapmayin daha net goruyorlar ve kalp atisini erken duyarsiniz. Hemde bebegide gorursunuz . Net olarak nereye yerleştiğini goruyorlar . Kasmayib kendinizi alttan muayne yaparlarken, kanama vs var mi net goruyor hem .
mavi2021 dmlkrcck evet canım yandı . Yok canım benım dıger yumurtalarım su toplanmıştı onların büyüklüğünü ölçmek için
Busra34ybg dmlkrcck ilk haftalarda göbekten kalp atışını almak zor olduğu için bakmıştır canım banada ilk gittiğim hafta kalp atışı için alttan bakmıştı 15. Haftada da rahim ağzına bakmak için baktı 33. Haftadayım çok şükür bi sıkıntı olmadı içini ferah tut
Cigdemidil dmlkrcck İlk haftalarda alttan muayene ediliyor. Küçük olduğundan alttan bakılıyor. Korkacak bir şey yok:)
Greyfurt dmlkrcck tehlikeli olsa doktorlar yapmaz zaten canım korkma benimde alttan muayene ettiler kaç defa bi problem olmadı daha net duyulup görünüyor bebek kese kalp atışı felan ondan yani.
Asel05 dmlkrcck benim kese 6 haftada kalp atışını da 7. Haftada duydum devlette direk alttan bakıyorlar özele gitmistim ben doktorum gerek yok aceleye alttan baksam kalp atışını duyarız ama gerek yok demişti
Asel05 dmlkrcck seni almak istemiyorum çoğu kadın korkuyor sende yeni evlisin ilk olacak bence gerek yok demişti
biranneikikedi Valla 2005 Haydar dümen sorularına döndü artık bu iş, düşükle ne alakası var rahme gitmiyor bile vajina ve rahim yolundan gidiyo. Doktor zaten bunu biliyor, sorun size de anlatır
dmlkrcck biranneikikedi neden öyle diyosun ki insan tesirgin oluyor her şeye inanmıyoruz tabikidr öyle bişey olsa yapmazlar diyoruz ama insan tedirginliğini paylaşıp içini rahatlatıyor burda niye geriliyorsunuz böyle sorularda anlamış değilim.
Serapveminikleri dmlkrcck Dr sizi riske atacak birşey neden yapsın ? Şuan riskliyim gebeyim 24 haftaya din ama her gittiğimde Altan ult bakıyor bu Altan ult da bildiğiniz el değil incecek ve sadece ucuyla bakıyorlar ilişkiye girince dahada tehlikeli aslında ama bunu öyle bir yaygınlaşmasi herkeste endişeye sebep oluyor
dmlkrcck Serapveminikleri aynen bide girenler ve başına gelenler anlatınca ihtimal vermiş gibi oluyoruz kafamız karışıyor
biranneikikedi dmlkrcck gerilmiyorum yorumum bu posta, aratsanız 50 tane aynı postan da bulabilirsiniz, haliyle günde kaç defa karşıma çıkıyor sizlik bi şey değil yani gerçekten bundan korkan bi kitle var ona şaşırıyorum
Nilduru dmlkrcck hiç korkmanıza gerek yok bende aynısını yaşadım hatta bu sebepten doktor değiştirip başka hastaneye gittim ama sonunda ikna olup yaptırdım, asla korkulacak birşey değilmiş hissetmiyorsun bile bebeğede bir zararı olmuyor
Serapveminikleri dmlkrcck yok ya boşver etraftakileri hiç bir Dr hastasını riske atmaz ilk kızımda Altan baktı keseye bu bebeğimde de rahim takibi yapıldı 3 ay üst üste sürekli Altan bakıldı ki o ult incecik ve başı sadece ucuna sokuluyor ama ilişki olunca sizde biliyorusun onu riskli görmeyip bunu riskli görenler okusaydi vayyyyy halimize 😍😂
Zeynep_ayaz dmlkrcck benimde 5 haftalikken ultrasonda kese goruldu bebek gorulmedii alttan muane etti oyle goruldu bi sorun olmadi cnm