elvan6409 çok geçmiş olsun, kilosu iyi gibi erken doğan bebekler kuvvetli oluyor diyorlar. Hiç sıkıntısız kucağınıza alırsınız inşallah. Benim en büyük korkum anne karnındayken bir sorun olsa bile sorunun çok geç tespit edilmesi, geri dönüşü olmaması Allah korusun. Yoğum bakımlar artık çok gelişti, belli bir büyüme sonrası doğduktan sonra risk baya azalıyor Allah’ın izniyle.