mavi2021 Kızlar ,21 haftalık gebelık var ılk gebelıgım ama dünden berı hiç bır hareket yok sankı hamıle degılmısım gıbı çok korkuyorum acaba bısey mı oldu ?
Mlk8 mavi2021 bu haftalarda hareketler düzensiz olur endişelenmeyin.tatlo birseyker yiyip biraz hareket edip solunuza yatın hareketleri dinlemeye çalışın.yine içiniz rahat etmezse doktorunuza bi danisin🌸
Aslihanilhan mavi2021 bence korkmayın . Ara ara her hamile de oluyodur. Bende de olmuştu . 26 haftalık hamileyim yine oluyor . Çok az hissediyorum 2 gündür . Doktorlar diyor yani 28 haftadan sonra düzenli hissedersiniz diye . Elham yapmamaya karar verdim
Burcuckmk mavi2021 bende 25. Haftama giriyorum canim ilk 21. Haftamda hissettim hala daha duzenli haraketi yok gunduz nerdeywe hic hissetmiyorum gece yatışa geçince hareketleniyor genelde yada cok sevdiğim bisey yedikten sonra düz yatinca
kucuktosbik27 mavi2021 korkma yönünü değiştirmiştir duruşu değişmiştir hissetmemen normal hatta azıcık göbüşüne doğru çıkmıştır gaz var sanırsın bendede oluyordu öyle bide gün içinde iş falan yaptıysan yürüdüysen çok zor hissetmen bu haftalarda böyle oluyor malesef canını sıkma yarın yada gece bi yatmışsın pıt pıt oynuyor ☺️
cicegim_geliyor Mlk8 bende bisey sormak istiyorum 26 haftalik hamileyim.bugun bebek hareketinde baya bı azalma ve yavaşlama var bir iki pit pit yapmis okadar endiselenmeli miyim ikinci gebeligim.ilkimde hic boyle bisey hissetmedjm daha dogrusu aklima kotu seyler gelmiyordu suan korkuyorum
Aslihanilhan mavi2021 haklısınız bende öyleyim . Şuanda bile ister istemez kafama takıyorum birşeyler yiyorum ama oynamıyo falan . Ama aklımıza kötü bişey getirmeyelim . Elbet hissederiz :)
Mr122 Kızlar bende 32+ 1 gebeyim 3 gundur haraketlerinin şiddeti azaltı haraket ediyor ama önceki gibi degil acaba yeri daraldıgı için mi yoksa normal degıl mi doktora salı gunu gidicem
Aslihanilhan Mr122 şuan 27 haftalığım bende sizinle aynı durumdayım çok azcık hissediyorum o da arada yani. Kötü bişey yoktur inş. Merak etmeyin . Sanırım uyuyorlar
Aslihanilhan Mr122 bişey okumuştum flash açın telefonunuzun karnınıza tutun bakın bakalım az da olsa tepki vercek mi. Hareket ederse en azından iyi olduğuna dair içiniz rahat eder
Aiska Aslihanilhan hic kipirdamamkla az kipirdamak arasinda buyuk fark var. Bu haftalarda duzensiz ola bilir ama hic kipirdamiyosa doktora gitse iyi olur kalp atisi dinlenmeli
Mr122 Aslihanilhan az kıpırdıyordu eskiye gore ama aksam uzeri yine haraketlenmeye basladı cok sukur ben iki gundur cok yoruldum ev işleri falan belki ondandır teşekurler yanıtınız için🙂
Aslihanilhan Mr122 evet onunla da cok alakası oluyor :) umarım bi daha hareketsiz kalmazlar insanı telaşa sokuyorlar :)
Mlk8 cicegim_geliyor genelde düzensiz oluyor o haftalarda.gun içerisinde kendinizi yorduysaniz da bebek hareketleri azalabilir.tatli biseyler yiyip solunuza yatin ya da bazı bebeklerin hareketleri sırt üstü yatınca daha kolay hissediliyor.onu da deneyebilirsiniz