Turkan285 Merhabalar güzel hamişler kızım olacak hayırlısı ile adını Tuana düşünüyoruz.Sizce yanına uygun isim ne olabilir? Yada ikinci isim koymalı mıyım?
SemihDamlaDalan Turkan285 merhaba bence tuana tek başına daha güzel☺️ Benimde kızım olacak kısmetse hira koyacağız ismini☺️
EmreAylaKarabacak Benimde ilk kızımın adı hira ve ikinci kızımı bekliyoruz hayırlısıyla nil mina düşünüyoruz ama hala kararsızlıklık war sizi anlıyoum çok zor iş☺️