Evangel Ikılı test sonucumda herşey normal papp a değeri düşük cıktı 1 ve üstü olması lazımken 0,84 dr aspirin başlattı gelişme geriliği olabiliyormuş bebekte bu değer düşüklüğünde. aynı durumumu yaşayan var mı?
esraizmirli Evangel doktorum banada vermişti önlem amaçlı ama detaylı ultrasona gittiğimde herşey yolundaydı bırakabilirsin dedi iç canım ondan zarar gelmiyor kan sulandırıcı düzenli kullan
Bsmlh Evangel direnc dediğimiz olay olmasın diye tedbir canım bende kullanıyorum 5 haftadan beri ama 27 de basladı direnc ufaktan takıpteyız
Dua35 Evangel merhaba benimde 0.60 çıktı papA ama doktorum başlatmadı aspirin normal dedi İnşaALLAH problem olmaz sonradan
Evangel Bsmlh sizinde bu değer düşüklüğünden dolayı mı başlatıldı? Asprin ile bu durum sıkıntısız atlatılıyor mu? Çok tedirginim 36. Aya kadr kullanalım dedi.teşekkürler cevapladığınz için🙏🏼
esraizmirli Evangel benim değerimde yüksekti canım normale bakarak önlem amaçlı verdi 23. Haftaya kadar kullandım detaylı ultrasonda perinatoloji doktoru kullanmana gerek yok dedi bıraktım bende
Bsmlh Evangel yok hayır ilki bu düşüklük es geçildiği için erken doğdu bunda da olabılecegını düşündü basladı iyiki başlamışız 28 geldik az direnç cıktı gelişim geriliği henüz başlamadı inşallah başlamaz tabı ama benım doğana kadar aspirin devam
TuanaaOsii Bende damar direnç düşüklüğü için 32. Haftama kadar aspirin 100mg kullanmıstım doktorum 32. Haftada bırakabilirsin dedi çok şükür herşey yolunda şimdi 36+3 olduk🥰
Evangel Dua35 inşallah ama bence bır dr a daha sorun çoğunluk düşük değerde onlem aldırıyor bn ıkı dr a sordum ıkısıde hemfıkır aspirin kullanmamda bı danışın snra daha geç olmasın inşallah 🙏🏼
Pasiflora Benimki de düşük direnç var bebeği besleyen damarda birinde tıkanıklık var ilk gebeliğimde 37.haftaya kadar sorun yoktu birden gelişimi durdu o yüzden doguma almıslardı şimdi de tekrar aynı sorunu yasıyorum 2. Gebeliğim dirençten dolayı aspirin kullanıyorum sürekli takipte kalın cunku hersey güzel giderken birden gelişimi duruyor bana ilk gebeliğim de düzeldi demişlerdi 37.haftada düzelmediğini öğrendik
Evangel Pasiflora direnç düşüklüğünü nasıl anlıyorlarlar peki? Kan testi fln mı🙏🏼 Cevabınız için ayrıca teşekkürler
Bsmlh Evangel ultrasonda kordon ölçümleri akım ölçümleri ile belli oluyor benımde direnç yüksek ama carsamba bır daha bakacak
Pasiflora Evangel ultrasonla bakılıyor ben detaylı ultrasonda sormustum bide özel bi doktora gitmiştik ona da ayrıca sormustum direk ultrasonla bakılıyor kan akışına