Merhaba güzel anneler 22 .haftama gircem 2 gün sonra anlamadıgım bana kac aylıksın diye sorduklarında kala kalıyorum ay hesaplaması cok karısık bende dırek haftamı söylüyorum ınternette ve benım hesapladıgım farklı..kacıncı hafta ve kacıncı ay hesaplaması nasıl mesela? 20-21 hafta -5 ay gibi mi sorduklarında öylece kalmak ıstemıyorum😀😀