Hanımlar merhaba. Bugün kontrolüm vardı 6+5 hafta gebelik kalp atışını duyduk çok şükür ama kese hala düzensiz dedi progestan verdi öncesinde de vermişti 100 mg bu defa dozu yükselti 200 mg ye böyle Bi durum yaşayan var mı yada ne tavsiye edersiniz 😊