kindersurprise Fatih65 anım öyle kestirip atma olmuyor diye neden olmuyor kaç yaşındasın kaç yıllık evlisin eşin doktora gitti mi hiç
Fatih65 kindersurprise evet eşimde birşey yok bana yumurta tembeliği dedi rahim filmi temiz çıktı 28 yaşındayım ınofolic kulanırsam sonuç alırmıyım acaba
krmzoje Fatih65 bende kullanıyorum 1 seneden fazla ama.olmuyor tek sorunum yumurtalarim yavaş çalışıyor onuda yumurtlama takibi yapiyoruz
umudumvar2 Fatih65 ben de içeriğine benzer myo fol isimli folik asit aldım bu ay inşallah olumlu sonuç alırım 🤲🤲🤲
Morperi Fatih65 canım kaç yıldır istiyosun, tahliller hormonlar nasıl, doktor ne diyor..bunları yazarsan aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar yardımcı olur
Hatice35 Fatih65 bende ilk kullandığım zaman doktoruma dedim ne zamana kadar kullanmalıyım doktorumda hamile kalana kadar kullan dedi çok şükür kullandığım ilk ayda hamile kaldım
hyproniac Aynı sorunu bende yaşıyorum bugün yine doktordan geldim hiç bir sorun yok pko var düzenli adetimi oluyorum kilomda yok ovulasyon testiyle yumurtlamada görüyorum ama yumurta tembelliği var biraz dedi hayıt otu özü varmış bu ay onu mu denesem diyorum