Kızlar iki ay önce düşük yaptım. Doktorum korunma süresi verdi. Şuanda o sürem bitti. Şöyle bir problemim var. Herhangi bir test yapılmadı ve doktor birdahakine düşünürsen aspirin ve folik asiti birlikte içeceksin dedi. Diyelim ki içtim ve hamile kaldım sizce bebeğe bir zararı olur mu ?