Feride34 haha evet evet anladım. Baktım reklama cunku bende merak etmisgim
☺️ yanı evet güzel duruyor. Daha cok
dortgen gibi ama iyi yanı. Cocuk ilerde dönebilir kullanışlı olur. Dik dörtgen olsaydi benim aldığım gibi uzunlamasına donme payı olmadigi icin bi zamandan sonra kullanamazsın. Ama bu gUzel gibi