Gamzeee89 Betulnuri ben normalde severim tatlıyı da hani o saate kadar aç beklemek bide hastanem evime biraz uzak yolda yürüyorum onlar korkutuyo beni gazoz gibi bişeymiş tadı
Betulnuri Cemrece canım korkuttun beni bende salı özelde yaptırmayı düşünüyorum muayene ücreti dışında şeker yüklemesine 30 tl denildi bana
Cemrece Betulnuri Hastaneden hastaneye degisebilir bir de 4 tup kan verdim ben arti idrar testi falan yuksek fiyatlar cikiyor
Cemrece Gamzeee89 Yani benim doktorum idrar troit 50 gr glikoz vs. testlerini verdi ayni gun yaptirdim 24+3 uz bu arada
Betulnuri Gamzeee89 evet etkilemiyormuş seni ama bende aç kalınca halsizlik oluyor hemen ve günüm berbat geçiyor
Canncmm Mavisim53 kayıtlı olduğun sağlık ocağına hamile olduğunu önceden bildirdiysen onlar gebelik takini yapıyorlar ve öncesinde seni arayıp çağırıyorlar
Cemrece Betulnuri Benim sonuclarim normal cikti darisi sana olsun ins canim. Idrar da falan enfeksiyon var mi diye bakildi sekerim de ii cikti sukur