midekoruyucu Gamzeee89 ben dün tetanoz için sağlık ocağına gittiğimde 26da istersen şeker yüklemesi yaparız dedi ben doktoruma sormadan bişey yapmak istemiyorum dedim 🤷🏻♀️ Tamam burda yaparız istersen dediler bana
Nilaylks Gamzeee89 13 tl ücret dedi gittiğim özel hastane doktorum da aile hekimi yapıyor ama çok özenli ya da güvenilir olmuyor gibi bir şey dedi burda yapalım dedi ama aile hekimleri de yapıyormuş yani
Gamzeee89 esraizmirli çok iyi çok pahalı değilmiş tarama ücretleri biraz fazlaydı dedim onlar gibimi acaba diye
midekoruyucu Gamzeee89 ben olamadım 😂 dün gelseydin olurdun aşı bitti dediler 🤦🏻♀️ Cuma veya haftaya gel dediler 🤷🏻♀️
Mavisim53 Gamzeee89 sağlık ocağına direk gidip yapıyorlar mı aramaya yada randevu falan almaya gerek var mı tetanoz için :) daha 16 haftalıgım gercı Gamzeee89
Nisanurunannesi3850 Bende özelde yaptirdim ama ayni anda kan ve idrar tahlilide verdim 100 tl ödedm o icine dahilmiydi degilmiydi bilmiyorum açıkcasi
Nisanurunannesi3850 Gamzeee89 aynen normalde 90 tl ödüyodum tahlile seker icine dahilmi degilmi onu bilmiyorum ucretsiz olabilir hastaneden hastaneye degisir🌸
Gamzeee89 Mavisim53 beni önce kendileri aradı şu 20 24 arası haftanda istediğin zaman saat gel dediler bende gidiceğim gün aradım bugun gelip aşı olmak istiyorum diye onlarda tmm gel dediler
Canncmm Mavisim53 kayıtlı olduğun sağlık ocağına hamile olduğunu önceden bildirdiysen onlar gebelik takini yapıyorlar ve öncesinde seni arayıp çağırıyorlar
Mavisim53 Gamzeee89 hamilelikten sonra kayıt gibi bişey olusturdunuz mu öyle mi arıyolar ben daha hiç gitmedim çünkü hamileliğimi öğrendiğimden beri