Busra1606 Dun gece korkuktuguma dair post acmistim ayni sizin gibi bu sabah oldum aşiyi. Inanin hissetmedim vurulurken agrida olmadi eve gelip yattim uyudum 3 saat sonra uyandigimda hafif asinin vuruldugu yerde bir aci hissettim buz koydum 10 dkkada gecti. Suan sol tarafima uzandim kolumda aci yok. Vurulali 8 saat olmus bence agriyacak olsa simdiye cikardi kokusu bakalim gece degisen birsey olacak mi duruma gore yazarim yine. Korkmayin sizde zamani geldiyse olun asinizi sevgiler🥰