Günaydın kızlar bu ay da olmadı galiba çünkü adet belirtilerim başladı pazartesi adet olmam gerekiyor hayırlısı diyorum artık başka tedavilerle benimde yüzüm güler inşallah en kısa zamanda mart ayı zaten boşa geçecek gibi gözüküyor 20lik dişimi çektirecem rahim filmi falan çekilecek o ay korunmak gerekiyormuş herhalde yumurtalıklarda radyasyon olduğu için bakalım bundan sonra neler bekliyo beni