Newwmomm Hamişlerim şimdi 18 haftadayız yavaş yavaş bulantılarımın geçtiğini düşünüyorum kokular artık pek rahatsız etmiyor tam bitti derken bugün istifra ettim ama dediğim gibi koku hassasiyeti gidiyor gibi sizce yavaş yavaş bitiyor mu bulantım? Yardım 🙏😒
momsboys Newwmomm benimde 18de gider gibi oldu ama 18. haftamda yine istifram olmustu 20 de tamamen gecti