Arkadaşlar merhaba geçen hafta verdiğim idrar tahlili sonucunda idrar yollarında yüksek miktarda enfeksiyon çıktı ve idrarımın rengi de çok bulanık ilaç kullanmaya başladım ama hala aynı durumdayım 2 tane antibiyotik kullanıyorum hem ilaç hem enfeksiyon derken bebeğime zararı olmasından korkuyorum aynı durumla karşılaşan var mı varsa siz ne gibi yöntemler uyguladınız? Bu konu beni çok strese sokuyor 🙁20+1