Minteha benim ki beklenmedik bir gebelikti kayınvalidemleri ziyarete gitmiştik ölesine her ihtimale karşı bi test yapayım dedim baktım çift çizgi. Spnra elim ayağım boşaldı eşime sdslendim ben hamileyim dedim oysa ne hayallerim vardı kutular yapacaktım emzikler patikler koyucaktım içine falan yalan oldu😅 sonra döndüm kayınvalideme benim acil hastaneye gitmem gerek pozitif çıktı test hamileyim sanırım dedim. İyi kızım tebrik ederim dedi acele etmeyin falan dedi orda aşırı sinir olmuştum. Sonra 2 gün daha orda kaldım hemen ailemin yanına gittim ben tek çocupum ilk torunu olacak annemle babamın yüz yüze söylemek istedim. Hadi dedim yine iyisiniz anana dede olacaksınız annem ayrı ağlar babam ayrı ağlar mutluluktan havalara uçtular ay ne varsa insanın kendi anasında babasında var ya😅