Ne zaman hamile kaldığımı bilmiyorum, çünkü hep regl oldum. Başka bir şikayetle doktora gittiğimde çıktı gebeliğim ve ultrasonla baktılar 9 haftalığa uyumlu dediler. Şu an 12 hafta oldu, henüz doktora gidip adam akıllı muayene olamadım. Bulunduğum yerdeki hastanede kadın doğum doktoru yok, başka bir bölgeye de gidemiyorum. Kimsem yok, Neler yapmam gerek hiçbirşey bilmiyorum, hep internetten okuyor araştırıyorum ama var mı önerebileceğiniz bir şey ya da yapmam gereken?