Dilany35 Kızlar iki gündür rahat uyuyamıyorum dün gece artık dayanamadım sırt üstü yatmaya çalıştım ve uyuyabildim ama yine de korktuğumdan pek öyle yatmak istemedim sizce zararı olur mu bebeğe sırt üstü yatmak 34+1 günlük hamileyim
zeyzeyyyy Dilany35 canım baya büyükmüş gebeliğin yatmaman daha iyi ağırlık beline baskı yapıyor bebeğe oksijen az gidiyor soluna yat arkanı yastıkla destekle. Hem sen sırt üstü yatınca nasıl nefes alıyorsun ben alamıyorum hiç daralıyorum 😅sağlıkla al kucağına inşallah❤️
Minay Dilany35 yatmamak daha iyi tabi ama sürekli olmazsa sorun olmaz bence bende geçen gün sağa yattım sağım ağrıdı sola yattım solum ağrıdı briaz düz yatıyım uyumayım ağrım geçsin dedim uyumuşum 😂
Dilany35 zeyzeyyyy zeyzeyyyy Genelde sol tarafa yatıyordum rahat edemiyordum Başkan türlü hayat sırt üstü uzansam beş dakika dönmek bir eziyet oluyordu resmen dün bende şaşırdım ama uykuya dalınca şaşırmam geçti 😅 Bifahakine yastık koyarım bakalım uyuyabilcem mi çok teşekkür ederim 😇 Amin inşallah hepimiz sağlıcakla doğuralım 🙏🏻💕
Dilany35 Minay Mecbur kalınınca elden birşey gelmiyor zaten Doğunca yeterince uykusuz olucaz bari şimdiki zamanlarda rahat rahat uyuyalım 😂😂