Kaderakkes 28+2 haftalık gebeyim ilk gebeligim tecrubesizim🤣😊 kasiklarimda degisik bir ağrı oluyor nedir acaba?
Babymod Kaderakkes büyüme ağrısı demişti doktorum 30 dan sonrası için de rahim doğuma hazırlıyor kendini o yüzden oluyor demişti
Bsmlh Kaderakkes ben yürüme ve ayakta çok kalamıyorum yasak ama kalkınmada oluyor Yatıncada belkı normaldır diye dr sormadım ama sormak istiyorum açıkçası riskliyim cünkü