Hlya88 4 haziran Evlilik yıldönümünde prensimi kucağıma aldım 💞 38 haftalikti bebegim ama ultrasona göre 2 hafta öndeydi gelisimi aslinda kontrole gidiyordm ama dr daha fazla dayanamazsan aliriz demisti 2. Dogumumdu ilkide sezaryan oldugu icin mecburi sezaryandi zaten, çünkü son haftalar cok zorlaniyordum bebisim agir geliyordu tasiyamiyordm erkekler biraz fazla baski yapiyormus onu anladm 😁 Neyse herseyimizi alip gittik dr a yatış yapıldı odama ciktim susledim yerlestim bana saat iki yada iki bucuk gbi aliriz demislerdi Saat bire ceyrek kala geldiler ameliyathane önlüğünü giy dediler 😅 zaten heyecanlaydm hepten stres olmustum ama beklememekde guzel İlk dogumum genel anesteziydi narkozu ilk gun atamamistim kendime cok zor gelmistim bebegimi bile hayal meyal hatırlıyorum o yuzden bunu spinal istedm o yuzden bazi endiselerim korkularim vardi ama cok guzel bi duyguymus Neyse ameliyathaneye indim bn belden ignemi yaptilar hic anlamadm bile damar yolu bile daha cok acitiyo😂😂 sonda mi da uyustuktan smra takmalarini istedm oylede yaptilar onuda hissetmedm snra yavaşça ayaklarim uyustu basimda biri vardi zaten saolsn cok ilgilendi bilgi verdi bana sadece bebegimi cikarmak icin karnima cok bastrdilar onda biraz dayanamadm ama herkese yapilmiyormus benmle alakali bi sorun olabilir tabi o sirada doktorum şükran hanim rahatlamam icin konusturmaya calisti beni snra bi baktim yukardan oglum bana bakiyoo 😭😍 cok guzel bi duygu gozumden bi damla yas akti kendimi sakinlestirmesem hickirarak aglardm zor tuttum kendimi 😂 snra temizleyip yanima getirdiler ben yikatmadm bebisimi bagisikligi icin dogdugundaki vucudundaki beyazlik iyiymis... yanima getirdiler oglumu optum kokladm ama soguk oldugu icin artik cikartalm dediler ve oglum gtti bi kac dakika snrada bn ciktim odama Yine olsa yine spinal yaptiririm en guzeli geneldeki gbi ayilinca agriyi hossetmiyorsunuz bacaklariniz uyusuk oldugu icin snrada agri kesici yapiyorlar zaten Yalnizca eksi yonu bol bol kahve tuketin bas agrisi olmasin die birde omuzda gaz sancisi yapiyo onun icinde voltaren krem ve sicak su torbasi goturdm ben yazdıklarım cok uzun oldu hakkinizi helal edin dahada yazmadiklarim var 😂 Rabbim isteyen herkese bu duyguyu tattirsin insallah 💞💖💖
Anneyimanne Hlya88 nasıllll güzellll allahım sağlıcakla bebeğinizi büyütmeyi nasip etsin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🙏🙏