Kızlar Dün annem bendeydi sizinle bir bilgiyi paylaşmak istiyorum ilk defa anne olcaklar için.. Bebek doğduktan sonra göbek bağı kesilip oraya mandal takılıyor.. o mandal karnını acıtıyormus ve kanayabilirmiş annem dediki bebeğin beline 1 tane bez saralım acıtmasın diye dedi..